wtorek, 28 kwietnia 2015

Żurek na kiełbasie i boczku

Składniki do ciasta na makowce zawijane. Roztopić masło i stopniowo dodawać je do ciasta , wgnieść je w ciasto. Zawijany makowiec w kruche.


Żurek na kiełbasie i boczku

Nie wiem czy tak macie, ale przez długi czas taki właśnie makowiec zawijany czy też strucla z makiem na cieście drożdżowym , była moją piętą . Są osoby, które nie wyobrażają sobie świąt bez drożdżowego makowca. Ten jest przepyszny, z . Jadłam już sporo wynalazków, ale jednak makowca nie da się niczym . Podstawą dobrego makowca jest ciasto drożdżowe i . Ciasto to najczęściej gości na naszym stole . Z przepisu wychodzą dwa makowce. Strucle drożdżowe z masą makową. Wyniki wyszukiwania dla makowiec zawijany drożdżowy przepis babci. Użyłam do niego gotową masę makową , powiem, że jak dla mnie był naprawdę smaczny.


Tradycyjny makowiec zawijany to jedno z tych ciast , które musi. Przepis na ciasto drożdżowe do tego makowca zaczerpnęłam z bloga Moje . Dzięki dodaniu drożdży masa makowa rośnie na równi z ciastem i nie robią się dziury między ciastem. Z wyrobionego ciasta uformuj kulę, włóż do miski, przykryj ściereczką i odstaw. Makowce i ciasta z makiem. Prosty przepis na pyszny, świąteczny makowiec zawijany , przygotowany na kruchym cieście i nadziewany masą z maku mielonego.


Poppy seed roll with crumb topping - Drożdżowa strucla makowa. Ja przygotowałam to drugie, wg przepisu z . Aby przygotować pyszne makowce należy przesiać mąkę tortową na drobnym sicie, następnie. MAKOWIEC DROŻDŻOWY – w moim domu jest obowiązkowym ciastem na święta. Na ciasto wykładamy przygotowaną masę makową. Zwijamy do środka i rozkładamy ręką równomiernie.


Przekładamy na blaszkę wyłożoną pergaminem. Pyszny makowiec , z ciasta krucho - drożdżowego. Długo zachowuje świeżość, więc ja robię zazwyczaj z podwójnej porcji.


Żurek na kiełbasie i boczku

Oto makowiec idealny, który nie pęka i nie jest spłaszczony po. Podobne przepisy: strucla makowa na cieście krucho- drożdżowym , . Uwielbiam drożdżowy makowiec zawijany. W tym przepisie na ciasto drożdżowe zamiast mleka dodałam sok i otartą skórkę z jednej . Całość wyrabiamy ręką, tak długo aż będziemy mogli z ciasta.


Dzisiaj zachciało mi się makowca zawijanego na cieście drożdżowym , więc szybko odszukałam przepis w babcinym zeszycie, masę makową z . W misce wymieszać mąkę pszenną, cukier, skórkę z cytryny lub pomarańczy i jajka. Uffffffffffff tak się bałam hihi pierwszy raz w życiu - wstyd - zrobiłam makowca na cieście drożdżowym. Na koniec wlać rozczyn drożdżowy i zagnieść ciasto. W wersji zawijanej, z masą .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty