poniedziałek, 11 maja 2015

Jak ugotować barszcz wielkanocny

Delikatny, kremowy, i wbrew pozorom sycący krem z zielonego groszku. Zupy kremy, same w sobie nie powalają smakiem. Od dłuższego czasu miałam ochotę zrobić zupę z zielonego groszku.


Obłędnie zieloną i wiosenną, na przekór panującej za oknem pogodzie. Tą zupą to Was pewnie zaskoczyłam jeszcze bardziej niż zupą z kukurydzy ;) Czemu nie próbować nowych rzeczy, które w dodatku są dobre, .

To skandal, że w ZdrowoManii tak późno pojawia się zupa choć oczywiście stało się tak nie bez powodu – gotowanie zupy do odcinka, . Połowa lata za nami, a pogoda u mnie dziś raczej jesienna. W takie dni na obiad idealna jest zupa z zielonego groszku. Odkryj świat zdrowej kuchni pełnej warzyw i pysznych pomysłów! Bardzo prosta zupa -krem z zielonego groszku. Najlepiej smakuje z grzankami, na które podajemy.


SmakowiteDania i bądź na bieżąco!

Podajemy przepis na zupę krem z zielonego groszku. Wystarczy do wywaru z warzyw dodać zielony groszek. Zagęszczana zupa z mrożonego zielonego groszku. Ekspresowy krem z groszku - poznaj najlepszy przepis. Pomysł na błyskawiczną zupę dla zabieganych: kremowa kompozycja z zielonego groszku z . Opis przygotowania Cebulę posiekać, przełożyć do garnka, podsmażyć na maśle.


Dodać groszek , zalać wywarem, zagotować. Wycisnąć sok z cytryny. W sezonie skorzystaj ze świeżego groszku , natomiast zimową . To jeden z prostszych, babcinych przepisów na wiosenną, zieloną zupę.


Dzieciaki ją uwielbiają za kolor – nie wiem, czy wszystkie, moje na . Krem z ziemniaków i groszku zielonego. Podana z jajkiem na twardo i kleksem . Jest to prosta zupa z zielonego groszku. Połączona z suszonymi pomidorami, wędzonym bekonem lub boczkiem smakuje obłędnie.

Moja popisowa zupa jarzynowa. Uwielbiana przez moje dzieci. Delikatne warzywa i słodki, zielony groszek świetnie komponują się z kuminem . Wiosenna, zielona zupa z groszku i bobu to lekkie danie, o kremowej konsystencji. Potrzebujesz pomysłu na coś zdrowego, smacznego i ekspresowego? Do tego grzanki z razowego chleba i . Zupa krem z groszku zielonego ! Mrożony zielony groszek.


Dla mnie : lato uosobione, pochwała prostoty w kuchni, jeden z tych przepisów gdzie “mniej znaczy więcej”. Szybka zupa z zielonego groszku. To bardzo smaczna , efektowna i pożywna zupa doskonała na obiad lub kolację. Pyszną, leciutką zupę krem z zielonego groszku “sprzedałam” Olkowi jako zupę Shreka. Spojrzał na mnie niepewnie, ale po chwili zaczął jeść.


ZUPA KREM Z GROSZKU , przepis z kategorii Zupy. Kremowa zupa z groszku zielonego i mozzarelli z ziołowymi grzankami. Cebulę obrać i pokroić w grubszą kostkę, podsmażyć na oleju rzepakowym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty