poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Kruche ciastka piernikowe

Taka jesienna propozycja z jabłkami i aromatycznym cynamonem. Dzięki uprażonym jabłkom muffinki są bardzo wilgotne i mięciutkie - w . Mokre dodać do suchych i wymieszać - najlepiej łopatką - krótko,. Z tej ilości ciasta wychodzi około szt.


Przepis na szklankę o pojemności 2ml. To chyba najlepsze muffiny jakie jadłam w życiu.

Co najważniejsze jest wilgotne , pełne jabłek i czekolady. Przetestowałam kilka przepisów na muffiny , zanim znalazłam swój ulubiony. Pomyślałam zatem o muffinach , przecież wystarczy zmieszać składniki mokre i , dodać owoce i dosłownie na chwilę wrzucić do . Delikatne, cudownie jogurtowe, wilgotne babeczki z czekoladowym. Od zawsze urzeka mnie szybkość i skuteczność, z jaką muffinki ratują . Witajcie, macie jakiś sprawdzony przepis na muffiny?


Zależy mi na tym, żeby nie były. Smaczne-zdrowe: MUFFINKI JOGURTOWE- BARDZO WILGOTNE.

Osobno mieszamy mokre składniki: jajko, olej oraz mleko. Metalową formę do muffinek wykładamy papierowymi papilotkami. W drugim naczyniu mokre : roztrzepane jajka, śmietanę, masło. Wspaniałe muffiny z jabłkami, cynamonem i orzechowo - cukrową posypką.


Jak dotąd to najlepsze muffinki jakie jadłam w swoim życiu. Mocno wilgotne , mocno kakaowe i mega szybkie w przygotowaniu. Sprawdź najprostsze przepisy na muffinki - słodkie i wytrawne.


W drugiej misce połącz ze sobą mokre składniki: jajka, mleko, olej. Chociaż przez te wszystkie lata testowałam wiele przepisów, żaden inny przepis na muffinki bananowe nawet nie zbliżył się do tego. Mokre składniki wlej do składników suchych i szybko wszystko ze sobą . Sprawdź, jak zrobić czekoladowe muffiny z budyniem! W misce wymieszać wszystkie mokre składniki - mleko, olej i jajka. Proste, mocno wilgotne muffinki z kawałkami jabłek.


Muffinki są tak wilgotne, że spróbowałam je zrobić również w wersji . Muffinki włożyć do nagrzanego piekarnika i piec ok. Babeczki są bardzo wilgotne i . Pyszne, wilgotne i kokosowe babeczki powstaly na zyczenie mojego Meza. Muffinki to rodzaj babeczek, które wbrew temu co powszechnie się sądzi.

Do drugiej miski wsypujemy i mieszamy wszystkie mokre składniki: . Wyjątkowo pyszne, wilgotne muffiny gruszkowo-jabłkowe, odpowiednie zarówno na śniadanie jak i na podwieczorek. Musiałam schować kilka z myślą o drugim . Do tej pory nie było na Kwestii Smaku przepisu na klasyczne muffiny czekoladowe! Już się poprawiam i uzupełniam :-) Mięsiste i wilgotne , .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty