piątek, 26 sierpnia 2016

Przepisy z makaronem spaghetti

Przetwory z cukinii - pyszne dodatki, które zamknięte w słoikach na zimę , urozmaicą jesienne i zimowe posiłki. W tym materiale proponujemy . Jednogarnkowe danie z papryki, kiełbasy, cebuli i pomidorów. Sprawdzony przepis na lECZO Z CUKINIĄ DO SŁOIKÓW NA ZIMĘ od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio.


Gotuj razem z nami krok po kroku!

Nadmiar cukinii i pomidorów w ogrodzie sprawił, że musiałam je jakoś. Do swojego lecza nie dodałam ani kiełbasy, ani cebuli – te produkty . Chodziłam, męczyłam, bo wielką na leczo ochotę miałam, no i się doczekałam. Uwielbiam leczo , a szczególnie leczo z kiełbasą.


Z cukinią , pomidorkami,podsmażoną cebulką, boczkiem i kiełbasą. Cukinię i cebulę razem wymieszać (łącznie z sokiem, które puściły). Bez cukru po leżakowaniu okazałoby się, że leczo jest ostre i niedobre . Wersja pisemna przepisu: NA PORCJI 7G PIECZAREK PAPRYKI 4G KIEŁBASEK CEBULE 2. No chyba ze z cukinia smakuje o niebo lepiej?

I jeszcze jedno- gdzie w dzisiejszych czasach kupic dobra kiełbase do leczo ? Dzięki pasteryzacji możemy zajadać się leczo z cukinii , papryki i pomidorów również zimą. Marynowane ogórki bez skórki: przepis na pikle po podlasku. Dziś proponuje kolorowe leczo w słoiku, do którego później wystarczy tylko dodać. Dostałam od Mamy sporo cukinii , więc żeby się nie zmarnowała przetworzyłam ją na leczo.


Będzie jak znalazł na chłodne jesienne i zimowe . Leczo cukinia , pomidory, papryka. Lista przepisów na leczo bez cukinii z polskich blogów kulinarnych. NAJPROSTSZE WIŚNIE NA ZIMĘ bez cukru - Smakoterapia. Sos słodko kwaśny z cukini (do słoików) Rękodzieło Zrób To Sam. Do słoików wkładam same warzywa bez mięsa.


Mięso dodaje potem, gdy podgrzewam leczo przed podaniem. Tym razem przygotowałam leczo bez cukinii , . Nie tylko cukinia , papryka, cebula, pomidory i wędlina lub mięso znajdują się w. W ten sposób latem przygotowane leczo dotrwa do zimy bez. Jak zrobić leczo na zimę w słoikach?


Przepis na leczo bez mięsa dopracowałam do perfekcji. A dzisiaj podaję prosty przepis na moje ulubione leczo do słoika.

Na blogu króluje mój ulubiony przepis na leczo z cukinią , jednak już od jakiegoś chodziło mi po głowie przygotowanie. Można przygotowywać je przez cały rok. W sezonie letnim można skorzystać ze świeżych pomidorów, a w zimie z pomidorów z puszki.


Polecam podawać leczo. Zimą bardzo brakuje mi świeżych warzyw i tęsknię za miseczką ciepłego lecza z pyszną,. Zrobiłam dwie wersje, z pieczarkami i bez oraz część słoików tylko zawekowałam a . Pieczarkowa sałatka z ogórkami i cukinią na zimę.


Z cebula i bez pasteryzacji, słoiki do góry dnem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty