środa, 9 listopada 2016

Leczo z kiełbasą przepis

Do przygotowania takiego leczo z kiełbasą używam wszystkich sezonowych warzyw. Leczo z kiełbasą jadałam jako dziecko bardzo często, . Najlepsze leczo robi mój Maż. Chodziłam, męczyłam, bo wielką na leczo ochotę miałam, no i się doczekałam.


Idealne połączenie smaków czterech warzyw.

To moja ulubiona wersja na leczo z kiełbasą i . Leczo to jedno z najpopularniejszych dań jednogarnkowych. Dla Węgrów jest mniej więcej tym, czym dla nas bigos. W Polsce przywykło się stosować składniki. Chcesz odkryć jego nową, pyszną wersję?


Sięgnij tutaj po prosty przepis i daj się zachwycić! Wyjątkowo treściwe i sycące. Witam serdecznie, chciałabym zaproponować przepis na leczo z papryką i kiełbasą.

Leczo z cukinią i kiełbasą to tradycyjna węgierska kuchnia. Leczo jest na Węgrzech tym czym w Polsce bigos. Występuje w wielu odmianach, dziś prezentujemy Wam przepis na nasze ulubione, tradycyjne leczo z dużą ilością papryki czerwonej, zielonej . Przepis : cukinia, papryka . Dodatkowo musicie do niego również dodać nieco pokrojonej w kostkę cukinii i podsmażonej kiełbasy. Zapraszamy po nasz przepis na leczo z . Sposób przygotowania przepisu : LECZO Z KIEŁBASĄ I PAPRYKĄ. Przygotuj warzywa i kiełbasę.


Paprykę pokrój w dwucentymetrowe . Jak zrobić leczo z warzywami i kiełbasą ? Spróbuj i przygotuj je razem z nami! Sprawdzony przepis na pyszne danie obiadowe! To wyjątkowo proste i pyszne danie, . Szybki i prosty PRZEPIS na leczo. Kiełbasę , cukinię, cebulę i paprykę na leczo z cukinią kroimy w kostkę.


Możemy do niej wrzucić co tylko chcemy lub co tylko znajdziemy w lodówce ;) Ważne, . Wydrukuj lub pobierz PDF z przepisem.

LECZO - pyszny, wypróbowany przepis na domowe leczo. Polecam podawać leczo z bagietką. W głębokim rondlu rozgrzałam olej i dodałam pokrojoną w półplasterki kiełbasę i podsmażyłam, . To tradycyjne węgierskie danie powinno być zrobione na smalcu i wędzonej słoninie.


Ja proponuję wersję lżejszą. Do podsmażenia cebuli użyłam oliwy z . Kliknij i sprawdź przepis !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty