piątek, 13 października 2017

Mielone do spaghetti

Ciasto bez mleka - przepis na piank. Jak w domu przygotować leczo na zimę - sprawdzony przepis krok po kroku. Słoiki z papryką marynowaną wstaw do piekarnika rozgrzanego do. Po otwarciu można dodać mięso lub kiełbasę, lub podgrzać w wersji wege.


Ogórki z curry najlepiej robić w małych słoikach , np. Przepis jest prosty i sprawdzony.

W Polsce każdą potrawkę z letnich warzyw nazywamy leczem – tymczasem to prawdziwe, węgierskie leczo jest trochę inne. Chodziłam, męczyłam, bo wielką na leczo ochotę miałam, no i się doczekałam. Znajdziesz tu tylko sprawdzone przepisy , pokazane krok po kroku. Uwielbiam leczo , a szczególnie leczo z kiełbasą. Z tak przygotowane lecza możemy bardzo szybko przyrządzić p. Czy Pani może pokazać jakis dobry.


Moi drodzy przedstawiamy wam sposób na LECZO. Sprawdzony przepis na leczo do słoików na zimę od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio.

Gotuj razem z nami krok po kroku! Troche lata i warzyw nagrzanych słońcem w słoiku zamkniete na zimowy czas. Kiedy robię leczo nie mam co prawda dokładnych proporcji, do przepisu postanowiłam ich użyć aby mniej więcej było wiadomo ile czego . Wystarczy teraz przygotować pastę z cukinii i wstawić do słoików na zimę. Przedstawiamy kilka sprawdzonych przepisów na leczo z cukinii.


Dziś na blogu przepis na pyszne leczo do słoika z cukinią. Dawniej, aby cieszyć się zimą jego wybornym smakiem, zazwyczaj je mroziłam. A jak zrobicie więcej, to można zamrozić lub zawekować w słoiku. Papryka marynowana, w formie leczo , kiszona, czy pieczona.


Sposobów na zachowanie papryki na zimę jest kilka. Moje leczo jak zwykle zagotowałam w słoiki. Przygotowaliśmy dla Was sprawdzone przepisy , które pokochała cała nasza rodzina.


Sos słodko kwaśny z cukini (do słoików ). Lubimy leczo i mimo tego, że jesteśmy fanami kuchni sezonowej, moglibyśmy. Nadwyżki takiego leczo , przygotowanego z wielokrotności podanych w przepisie. We wstępie piszę, jak zachować leczo w słoikach na zimę.


Osiem lat temu przygotowywałam cały gar leczo do słoików. Sprawdzone , znane smaki są tymi, do których wraca się z wielką .

Podaję z pieczonymi lub gotowanymi ziemniakami, frytkami z selera . Klasyczne leczo z papryką i kiełbasą, z dodatkiem cukinii. Wkładasz słoiczki do dużego garnka wyłożonego ściereczką na dnie , wlewasz trochę wody tyle aby słoiczki były zanurzone. Sprzęty z jakich korzystam w mojej kuchni i polecam jako sprawdzone.


Przełożyć gorącą cukinię do słoików , zakręcić i odwrócić dnem do góry. Pyszne i proste leczo ! Gotować minut i gotujące wlewamy do słoików , dobrze zakręcamy i odwracamy słoiki do góry dnem. Wówczas gorące danie przełożyć do wyparzonych słoików i pasteryzować około minut.


Leczo do słoików na zimę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty