piątek, 11 stycznia 2019

Leczo z kiełbasą i boczkiem

Przepisy na leczo są różne. Tradycyjne leczo składa się z pomidorów, papryki, cebuli i kiełbasy. Niektórzy lubią dodać do lecza np.


Dlatego dzisiaj pokaże wam jak zrobić leczo do słoików ! Dzisiaj zrobiłam na obiad i kolację leczo z cukinii , takie proste i smaczne. Przygotowane w kilka minut leczo z cukinii będzie dla nas posiłkiem .

Gorące leczo przełożyć do czystych wyparzonych słoików , ustawić do góry dnem . Każdy ma jakiś własny przepis na nie i każdy jest dobry. Wkładasz słoiczki do dużego garnka wyłożonego ściereczką na dnie , wlewasz trochę . LECZO - pyszny, wypróbowany przepis na domowe leczo. Pamiętaj, że leczo w słoikach należy pasteryzować. Przedstawiam przepis na pyszne leczo które pakuję do słoika na zimę.


Trzeba trochę czasu poświęcić, aby zrobić to leczo , ale naprawdę warto . Z tak przygotowane lecza możemy bardzo szybko przyrządzić p. Moi drodzy przedstawiamy wam sposób na LECZO.

Sprawdzony przepis na lECZO Z CUKINIĄ DO SŁOIKÓW NA ZIMĘ od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku! Składniki na około -litrowych słoików : średniej wielkości cukinie. Cebulę kroimy w półplasterki, paprykę kroimy w plasterki, . Dziś na blogu przepis na pyszne leczo do słoika z cukinią.


Dawniej, aby cieszyć się zimą jego wybornym smakiem, zazwyczaj je mroziłam. Sos słodko kwaśny z cukini (do słoików ) Rękodzieło Zrób To Sam. Leczo z kiełbasą, leczo do słoików Archiwum. Robiłam je nie pierwszy raz, moja mama robi od paru lat, a przepis. A dzisiaj podaję prosty przepis na moje ulubione leczo do słoika.


Podaję Wam mój sprawdzony przepis. Leczo to super łatwy obia który świetnie nadaje się do słoików na zimę. Część ugotowanego lecza można na gorąco przełożyć do słoików i po wystudzeniu przechowywać w lodówce lub . A teraz wracam do kuchni dalej bawić się w chowanie lata do słoików. Wczorajszego wieczora podzieliłam się z Wami przepisem na pyszne leczo paprykowe z dodatkiem cukinii do zamknięcia w słoiki , dziś druga . Pożywne i aromatyczne - sprawdź nasze przepisy na leczo do słoików.


Leczo do słoików to wspaniały pomysł na jesienne przetwory z cukinii i . Klasyczne leczo z papryką i kiełbasą, z dodatkiem cukinii.

Wersja lecza z pieczarkami i bez. Wówczas gorące danie przełożyć do wyparzonych słoików i pasteryzować około minut. Pyszne leczo na obiad czy kolację.


Cukinie i paprykę pokroic w kostke. Marchew ,cebule i pieczarki (jeżeli są) pokroic w półplasterki. Wystarczy dodać kiełbasę i pyszny obiad gotowy. Wszystko posolic i odstawic na 2-godz.


Warto zamykać lato w słoikach - tym razem mam dla Was przepis na leczo. Nadmiar cukinii i pomidorów w ogrodzie sprawił, że musiałam je .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty