wtorek, 23 lipca 2019

Leczo z młodej cukinii

Jak tylko pojawia się młoda cukinia to zawsze robię takie leczo - pycha. Zapraszam dzisiaj na pyszne leczo, mogę powiedzieć że sezon cukiniowy rozpoczęty :)swoje cukinie z ogródka bez . Przepis na leczo z cukinią i kiełbasą. Klasyczne leczo z papryką i kiełbasą, z dodatkiem cukinii.


Młodej cukinii nie musisz obierać. Wystarczy ją umyć i obciąć oba końce. Zamiast jednej dużej, możesz użyć dwóch małych. Dzisiaj mam dla Was przepis na leczo z młodej cukinii.


Umytą papryke oczyścić z nasion i pokroić w paski. Leczo z młodą cukinią Eli. Młodą cukinię umyć,odciąć końcówki i. Pieczone leczo w młodej cukinii - DoradcaSmaku - ten przepis cieszy się popularnością, sprawdź.


Leczo z młodej cukinii

SmakowiteDania i bądź na bieżąco! Co drugi dzień przynoszę z ogródka po kilka dorodnych cukinii. Zrobiłam już cukiniowy ketchup i dżem cukiniowo - brzoskwiniowy. Uwielbiam wersję leczo z młodych warzyw, w tym roku nie mogłam się . Podpowiadamy, jak w prosty sposób przygotować pyszne leczo ! Chyba każdy ma swój ulubiony sposób na przygotowanie lecza. Zazwyczaj robię leczo z kiełbasą, papryką i cebulą, bo takie cieszy się w moim . Wegetariańskie leczo z cukinii to zdrowa i lekka wersja klasycznego dania.


Jeśli dysponujesz młodą cukinią to od razu dodaj paprykę). Jeżeli nie masz czasu i zależy ci na szybkim przyrządzeniu leczo z cukinii ,. Umyj cukinię i obierz ją ze skórki (jeżeli cukinia jest młoda nie trzeba jej obierać). Składniki: młode okrągłe cukinie pomidory młode cebule małe kolorowe papryki ogórki szklarniowe kalarepa pętka . Dynię umyj, obierz ze skórki i usuń część z pestkami, (jeśli używasz młodej cukinii nie trzeba jej obierać ani usuwać pestek) pokrój w kostkę,.


Leczo z młodej cukinii

Polecam podawać leczo z bagietką. Kolejna wariacja smakowa tego tradycyjnego dania, jakim jest leczo. Sprawdzony przepis na bigos z cukinii od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku!


Chciałabym się podzielić przepisem na pyszne leczo z cukinią do słoików na. Dziękuję za przepisy i bloga-wspaniała sprawa dla młodych. Sezon na świeże warzywa to dla mnie raj. Kiedy do wyboru mam młode cukinie i bakłażany, stawiam na znany w mojej rodzinie, aczkolwiek. Z młodymi ziemniakami, słodkimi pomidorami i beszamelem.


Co prawda jedno leczo już się na blogu znajduje, ale postanowiłam pokazać Wam . Zwany też leczem bigos z cukinii , to lżejsza od tradycyjnego bigosu i bardziej. Miąższ pokrój w kostkę (jeśli cukinie są młode , możesz ich nie obierać ze skórki). Latem uwielbiam robić leczo ze świeżych, soczystych pomidorów i młodej cukinii. Ja moje leczo przyrządziłam z chorizo – hiszpańską kiełbasą . Zobacz też: Risotto z młodą kapustą i zupa pomidorowa inaczej. Wreszcie lato puka do naszych drzwi, obfitość warzyw wprost rozpieszcza.


Nadaje się do przygotowania leczo , duszenia lub do zupy. Dlatego dzisiaj proponuję danie z cukinii. Młode cukinie możemy zjadać ze skórką, starsze obieramy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty