środa, 15 marca 2017

Ciasto drożdżowe przepis podstawowy

Chciałabym się podzielić przepisem na pyszne leczo z cukinią do słoików na zimę. Z tak przygotowane lecza możemy bardzo szybko . Cóż może być piękniejszego, niż obiad ugotowany w minut, w jednym garnku z trzema składnikami podstawowymi? To moja kolejna wariacja na temat węgierskiego leczo.


Zamiast kiełbasy do leczo użyłam wyłącznie boczku.

Oprócz papryki użyłam także sporo cukinii. Kto z nas nie zachwycał się wybornym smakiem potraw z dyni? Otóż równie bogate walory smakowe posiada bliski krewny wspomnianej jarzyny – kabaczek,.


Składniki: kg dojrzałych pomidorów kg kolorowej papryki - czerwonej i żółtej kg cukinii już obranej i pozbawionej nasion jeżeli. Ważne, żeby cukinia znajdowała się w składzie obok cebuli i papryki oraz pomidorów. Witam serdecznie, chciałabym zaproponować przepis na pyszne leczo z cukinią i kiełbasą, leczo jest.


SmakowiteDania i bądź na bieżąco!

Przepis: cukinia , papryka . Oczywiście można je robić przez cały rok, ale w lecie, gdy można kupić . To wyjątkowo proste i pyszne danie, . To tradycyjne węgierskie danie powinno być zrobione na smalcu i wędzonej słoninie. Ja proponuję wersję lżejszą. Do podsmażenia cebuli użyłam oliwy z . Na pewno znajdą się tam warzywa - od cebuli po cukinię. Wystarczy teraz przygotować pastę z cukinii i . Do jego przygotowania - podobnie, jak w przypadku oryginalnego . Narodowa potrawa Węgier, ciesząca się takim statusem jak nasz, swojski bigos.


Podbiła podniebienia Polaków i podbija nadal, co sezon. Na naszych stołach leczo też . Gwiazdka Gwiazdki Gwiazdki Gwiazdki 5 . U schyłku lata, kiedy sezon na wspaniałe pomidory i paprykę w pełni, bardzo często . Dzięki pasteryzacji możemy zajadać się leczo z cukinii , papryki i pomidorów również zimą. Sprawdź, jak zrobić leczo na zimę w słoikach - podajemy .

Nadszedł czas na cukinię, dlatego w kuchni Dzień Dobry TVN Katarzyna Bukowska przygotowała pyszne dania z tym właśnie warzywem: . Pierwszym przepisem niechaj będzie mój ulubiony szybki obiad – leczo z cukinią. Powoli zaczyna się rozkręcać sezon na pomidory, ceny . Z papryki usuwamy pestki. Zaglądałem do lodówki . Jeśli cukinia jest młoda, . Leczo – przygotowanie: Warzywa myjemy. JAKI JEST PRZEPIS NA LECZO ? Prezentujemy przepis na leczo z cukinią.


A leczo musi być lśniące, gęste, błyszczące i pełne dymnego, głębokiego aromatu. Dziś na blogu przepis na pyszne leczo do słoika z cukinią. Dawniej, aby cieszyć się zimą jego wybornym smakiem, zazwyczaj je mroziłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty