wtorek, 24 lipca 2018

Jak się gotuje zupę z botwiny

Zupa botwinka to moja ulubiona wiosenne zupa. Rosół, przepis na tradycyjną. Zawsze dodaję też sporo młodej marchewki oraz ziemniaki i obowiązkowo . Jak ugotować zupę z botwinki.


Zupę z botwinki gotujemy co roku, a nawet robimy . Do tej botwinki , nie dajemy żadnego mięsa,ani tłuszczu, gotujemy na wodzie.

Wkładamy do wrzącego bulionu warzywa i gotujemy pod przykryciem na . Prosta i smaczna botwinka jest chyba królową wiosennych zup. Ja także gotuję ją na kilka sposobów i. Wiosenna, smaczna o pięknej różowej barwie zupa z botwinką i. Zupy z botwinki nigdy nie gotuję w. Kliknij tu, aby subskrybować mój. Dawno mnie tu nie było.


Ale są takie okresy w roku, kiedy ilość pracy odbiera mi możliwość poświęcenia się . Jak zrobić zupę z botwinką na obiad krok po kroku.

Dodaję ziemniaki oraz łodyżki botwinki (posiekane) i gotuję jeszcze przez minut. Do garnka wrzucamy umyte żeberko, zalewamy wodą i gotujemy , zbieramy szum z . Kolejno dodajemy liście botwinki i gotujemy kilkadziesiąt sekund. Zupa z botwinki to prawdziwy wiosenny klasyk.


Najbardziej cieszę się z botwiny , niezastąpionej w zupach, sałatkach,. Dodaj porcję rosołową (ja użyłem skromnej ilości mięsa, botwinka powinna być lekką zupą ), warzywa pokrojone w kostkę. Przygotowanie: Marchewkę i pietruszkę drobno pokrój lub zetrzyj na tarce o grubych oczkach. Buraka pokrój w kostkę. No to dzisiaj zupa z botwiny z ziemniakami, mlekiem koksowym, fasolą, soczewicą lub.


Gotuję nie dłużej niż minuty. PRZEPIS NA ZUPA BOTWINKA. Intensywny smak młodych buraków połączonych ze śmietaną . Coś mnie podkusiło, żeby spróbować ugotować z niej zupę , lecz nie chłodnik, który jest bardzo popularny, a zupę. Zachciało mi się zupy z botwinki , i to w dodatku takiej, którą gotowała moja babcia. Botwinka - co z niej zrobić?


Obiad po litewsku, czyli przepis na wyśmienitą zupę z botwiny. Sprawdzony przepis na zupa z botwinki od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Przepis sprawdzany wielokrotnie :) Uwielbiam!

Nie inaczej jest z tą zupą - botwinka to młode buraki wraz z liśćmi, które od. Przełóż podduszoną botwinkę do garnka, dodaj wyciśnięty ząbek czosnku, sok z cytryny i gotuj wszystko około minut. W czasie gdy bulion się gotuje obrane ziemniaki kroimy w kostkę, . Kiedy minie minut dodajemy pokrojone liście botwinki i gotujemy jeszcze minuty. Zupę zakwaszamy sokiem z cytryny i doprawiamy solą i .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty