piątek, 14 sierpnia 2015

Jak zrobić dobre faworki

Obiad po litewsku, czyli przepis na wyśmienitą zupę z botwiny. Sprawdzony przepis na zupa z botwinki od MniamMniam. Smacznie, szybko i tanio. Gotuj razem z nami krok po kroku! Nie inaczej jest z tą zupą - botwinka to młode buraki wraz z liśćmi, które od.


Przełóż podduszoną botwinkę do garnka, dodaj wyciśnięty ząbek czosnku, sok z cytryny i gotuj wszystko około minut. W czasie gdy bulion się gotuje obrane ziemniaki kroimy w kostkę, . Kiedy minie minut dodajemy pokrojone liście botwinki i gotujemy jeszcze minuty. Zupę zakwaszamy sokiem z cytryny i doprawiamy solą i . Prosta i smaczna botwinka jest chyba królową wiosennych zup. Ja także gotuję ją na kilka sposobów i. Wiosenna, smaczna o pięknej różowej barwie zupa z botwinką i. Zupy z botwinki nigdy nie gotuję w. Zupa botwinka to jedna z moich ulubionych zup. Kliknij tu, aby subskrybować mój.


Dawno mnie tu nie było. Ale są takie okresy w roku, kiedy ilość pracy odbiera mi możliwość poświęcenia się . Jak zrobić zupę z botwinką na obiad krok po kroku. Dodaję ziemniaki oraz łodyżki botwinki (posiekane) i gotuję jeszcze przez minut. Do garnka wrzucamy umyte żeberko, zalewamy wodą i gotujemy , zbieramy szum z . Kolejno dodajemy liście botwinki i gotujemy kilkadziesiąt sekund.


Jak zrobić dobre faworki

Zupa z botwinki to prawdziwy wiosenny klasyk. Najbardziej cieszę się z botwiny , niezastąpionej w zupach, sałatkach,. Dodaj porcję rosołową (ja użyłem skromnej ilości mięsa, botwinka powinna być lekką zupą ), warzywa pokrojone w kostkę. Przygotowanie: Marchewkę i pietruszkę drobno pokrój lub zetrzyj na tarce o grubych oczkach. Buraka pokrój w kostkę.


No to dzisiaj zupa z botwiny z ziemniakami, mlekiem koksowym, fasolą, soczewicą lub. Intensywny smak młodych buraków połączonych ze śmietaną . PRZEPIS NA ZUPA BOTWINKA. Coś mnie podkusiło, żeby spróbować ugotować z niej zupę , lecz nie chłodnik, który jest bardzo popularny, a zupę.


Jak zrobić dobre faworki

Zachciało mi się zupy z botwinki , i to w dodatku takiej, którą gotowała moja babcia. Botwinka - co z niej zrobić? Typowo wiosenna zupa z botwinki , czyli z młodziutkich buraków, które gotujemy wraz z listkami. Jedna z moich ulubionych wiosennych zup - pyszna i zdrowa botwinka , podana z młodymi.


Uwielbiam ją podaną z jajkiem i koperkiem, . Do wywaru dodaj botwinę i gotuj do miękkości. Gdy tylko uda mi się dorwać młode buraczki, bez zastanowienia je kupuje i czym prędzej gotuje tą przepyszną zupkę. Pod koniec wrzucamy posiekane liście botwiny. Doprawiamy solą, sokiem z cytryny oraz pieprzem.


Jak zrobić dobre faworki

Dzisiaj na obiad wegańska zupa z botwinki lub nieco większej botwiny. Ja z reguły gotuję większą ilość bulionu lub rosołu i mrożę go w pojemnikach na .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty